Kontó Tamás vagyok,
grafikus, webdesigner.
Ez a blog az én Átjáróm.
oda, ahol halkan duruzsol
az áram, parányi kék ledek
villódznak, és mindennek
van pontos kiterjesztése.
Infotech hippiblog.

megosztás, szociál,könyvjelző, ilyenek

Megosztásom, jegyzeteim

Goggle Reader megosztásom

Jelen pillanatban

    Utolsó kommentek

    • James *-*: sikerült! köszi (2009.11.20. 18:27) Friss blog.hu sablonok!
    • tomás: Csak nevezd át a "sablon.html"-t "_main.html" -nek és töltsd föl az eredeti "_main.html" helyére. (2009.11.13. 11:44) Friss blog.hu sablonok!
    • ManóandMacc: @KontóTamás: Hello ! Ugyan ez a problémám nekem is ! Letöltöttem az Elegant Grunge témát három kül... (2009.11.11. 17:47) Friss blog.hu sablonok!
    • tomás: Ha feherseg van a kep helyen, akkor nincs feltoltve a kep, vagy rossz a eleresi utvonala. Ha blo... (2009.08.25. 23:24) Friss blog.hu sablonok!
    • Doa: szija! Segítséget szeretnék kérni! Próbáltam sablont feltölteni, de akármit csinálok, a fejléckép ... (2009.08.25. 22:54) Friss blog.hu sablonok!
    • Utolsó 20

    Budapest street view

    2009.01.27. 00:08 - tomás

    Címkék: budapest street view

    A napokban írta a Webisztán, hogy szokás szerint kimaradunk a jóból, utcanézet ügyben. Elmorzsoltam egy újabb könnycseppet, de most találtam egy cuccot, és meglepődve tapasztaltam milyen részletes "térkép" van Budapestről.

    Nem rossz New York utcáit nézegetni sem, de hihetetlen érzés az ismerős helyeket látni így, pl a Szabadság teret, ahol mindennap megfordulok a kutyával. A város összes mainstream helye bejárható, a google-nél megszokott módon, többek között az Opera közelében levő dizájn-lakberendezési bolt is, (a VAM design center, egyetlen kereskedelmi objektumként, ha jól néztem)

    Ha másra nem is, arra jó, hogy lássuk milyen is lesz, ha majd lesz egyszer street view-nk.

    Javaslom fullscreenbe nézni, úgy üt igazán.

    A bejegyzés trackback címe:

    https://atjaro.blog.hu/api/trackback/id/tr60905188

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Petyaaaa · http://susnya.hu/ 2009.07.03. 21:27:08

    Nem rossz, nem rossz! Köszi a tippet!


    süti beállítások módosítása