Rohadtul nem mindegy, print hirdetésünk hol, milyen környezetben fog megjelenni. Az anvari.org -on találtam néhány példát:
Ez mintha direkt lenne, színben is össze vannak álmodva, szemlátomást.
Ez sem véletlen...
Nem egyszerû megtervezni, hogy ki/mi kerül mellénk a billboardra...
Cicus szeret téged!
A tartalomhoz kapcsolódó, releváns hirdetés tipikus példája.
Árukapcsolás.
És néhány pozitív példa:
Próbáld ki, hogy áll!
Ez talán kissé melléfogás, ezeknek a csatornáknak szaga is van.
Ezért nálunk nagy hörgés lenne, fôleg, hogy sörrôl van szó. Sajnos többet én sem tudok errôl a cuccról, ha valaki igen, remélem megossza.
Ez szintén zseniális, kinézel a kukucskálón és mit látsz? meghozták a pizzát!
Ennek a plasztikai sebésznek a kampányötletét azóta több helyen is láttam más-más megvalósításban, ötletes.
Köszönöm a figyelmet!
Utolsó kommentek